mandag den 23. august 2010

*Suk*

Okay så. Jeg kan lige så godt være hudløst ærlig her.

Jeg har lige siddet og set p.s. I love you over gud-ved-hvilken kanal. Jeg har hørt meget godt om den, og nu bød chancen sig.

Filmen var okay. Ikke fantastisk, bare okay.

En helt basic, romantisk, sød film på den gængse opskrift – men den formåede altså ikke at få tårerne frem på noget tidspunkt, og det tror jeg ellers har været det helt klare formål.

Alligevel så jeg den til ende.

Hvorfor?

jeffrey dean morgan 

Ååååååh, Jeffrey Dean Morgan. You charmer, you!

Og ja; jeg ved godt at billedet går helt ud i sidebaren, men det er Jeffrey Dean Morgan, for pokker! Han må ikke vises i mindre størrelse. Jeg er sikker på det er en grundlovssikret ret, kun for ham.

Og ja igen; hån og drilleri er berettiget her. Indlægget er åbenbart skrevet af “Kirsten, 16 år”.

3 kommentarer:

mette b sagde ...

Kram fra mette, ligeså 16 år

DiSign-Keramik sagde ...

Også kram fra mig, Dianna, ligeså 16 år.
Han er bare for lækker.....

Kolorista sagde ...

Forstående med-SUK fra Lisbeth, 16 år (p.s.: Han er MIN - jeg så ham først!!!)