lørdag den 28. august 2010

En udfordring

Jeg er gået i sy-mode igen i dag, og det er skønt. Mens jeg forsøger mig frem med at udsmykke en af Agnes´ trøjer, spiller damen selv WII Fit i baggrunden, og dét er den perfekte baggrundslyd til en hyggelig lørdag.

Det er lidt af en udfordring hun har givet mig. Helt naivt troede jeg at jeg kunne få frie hænder til den trøje hun fandt i skabet, men det er jo ikke bestillingsarbejde for ingenting.

Mor, jeg vil gerne ha´ et kranie.”

Okay, så??!

Nu prøver jeg. Efter lidt research på www og en frihåndstegning derefter, skal jeg se om jeg kan applikere denne på ryggen af en grå sweatshirt:

003

Der er jo ingen der har lovet det skal være nemt…

1 kommentar:

Signe sagde ...

Håber da du viser et billede af resultatet. Det lyder spændende og lidt avanceret.