fredag den 27. august 2010

Farveleg

Mens jeg venter på at pigerne kommer hjem fra skole, har jeg fri leg i dag.

Lapper er blevet klippet, og nu sys der på livet løs. Jeg ved ikke hvorfor, men pludselig sneg der sig blåtoner med. Faktisk blev det overvejende blåt og turkis, og jeg er da ellers slet ikke til blå.

Go figure…

006

De hæklede bedstemorfirkanter i Kauni jeg har haft liggende længe har jeg planer om skal indgå på en eller anden måde. Mest fordi de bare er lækre.

007

De farveskift er da ikke til at stå for – blåtoner eller ej.

En idé med alle lapperne er der skam, men ikke noget jeg løfter sløret for endnu. Jeg kender nemlig en der er vild med de farver jeg pludselig har valgt, så på den måde ender det hele jo som regel godt. Jeg får fornøjelsen ved at lave det, og forhåbentlig bliver en anden glad for en uventet gave. Hemmeligheder er til for at holde.

Nu håber jeg bare det bliver godt. Det tror jeg.

1 kommentar:

Stella Dea sagde ...

Det der kan KUN blive godt. Skønne farver. Spændende at se det færdige resultat