søndag den 1. august 2010

Ingen tømmermænd?!? Kan det være sandt???

Jo, fandeme så! Og jeg, der ellers har følt mig ualmindelig gammel og træt, udslidt, kvalm og askegrå de sidste gange jeg er stået op efter en glad aften i byen!

Okayokay. Det er godtnok også ved at være umindelige tider siden sidst – men så vidt vides er jeg da hverken blevet yngre eller bedre i stand til at bære en brandert siden da…

Det var huleme sjovt i aftes. Og i nat. Og der er mange mennesker i min omgangskreds jeg respekterer en lille smule mindre i dag, end jeg gjorde i går. Og de burde sådan set have det ligesådan med mig. Tak.

Hverken jeg, Søren eller de folk vi fulgtes med er bange for at gøre sig til grin under the influence, og således heller ikke i aftes. Jeg skal ikke udlevere nogen på indernedded, men altså…

Der var dans på bordene (jo, selvfølgelig – og helt bogstaveligt), råben og skrigen, aaaalt for megen alkohol, småvulgær snak, fantastisk levende musik (med alt fra Black Crowes og Guns´n´Roses til Gloria Gaynor), glade mennesker – der allesammen bliver fab dancers når de får lidt at drikke, tapas, flirt, pinlige historier, bålhygge midt om natten og meget, meget mere!

Turen hjem foregik på cykel, og vi er da lidt heldige at vi ikke havnede i grøften. Hø. Jeg takker guderne for at der ikke kører nogen biler så langt ude på landet på den tid af døgnet ;-)

Hvor bli´r den næste fest af – jeg er klar!

Ingen kommentarer: