tirsdag den 10. august 2010

Nååårh… Eller ydrk! Whatever rocks your boat

Ladies and Gentlemen (as if). Må jeg præsentere;

005

003

006

004

Kepi*! Nyeste medlem af husstanden. Ikke for evigt, men kun til låns; Moder Natur skal have lov at have den lille bevingede tilbage så snart han/hun (se lige hvor fuglekyndig jeg er, hva´. Jeg aner helt ærligt ikke hvilken slags fowl det er) er klar til det.

Hvis Kepi altså lever så længe.

Jeg må nu indse, at hvis Kepi ikke overlever er det ikke på grund af sult, men snarere forstoppelse. Småpiger med ansvar er ekstremt omsorgsfulde… ;-)   

……………..

*”Kepi” = hjemmestrikket sammensat navn, når én pige insisterer på “Kevin”, og en anden på “Pip”. Det var da heldigt at “Kælling” (som seriøst også var i spil??!) blev nedstemt.

7 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Ja, stor ser den nu ikke ud til at være... synes nu også bedst om det navn I valgte... ;-))

mette b sagde ...

Jamen så tillykke med jeres nye familiemedlem :)

Onkel Eva sagde ...

Det ligner da e fugl... lidt!... Hvis man kniber øjnene sammen

;-)

Eva sagde ...

Den er da sød,- god fornøjelse med insekterne.

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Fordi jeg ofte finder mig selv på mindretallets side, så vil jeg gerne afgive en stemme på 'kælling'! Kan slet ikke holde op med at smågrine over, hvor sjovt det er at ha en fugl, der hedder Kælling. HAhaHA!:D

Nåmmen, så Kepi, da! Hvis det ikke kan være anderledes;)

Ha en dejlig dag, Kirsten!
Pip-pip herfra

Kirsten sagde ...

Tak allesammen.

Og Lis: Det kommer sjovt nok SLET ikke bag på mig at du stemmer for det lettere alternative navn ;-D Kan det hjælpe lidt at vi har haft en kat ved navn Fedberg?

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Det hjælper Så meget, Kirsten;) Har haft en høne, der hed Glistrup...Er jo fra landet. Dens makker hed Røde Røv!