fredag den 20. august 2010

Flere detaljer…

omkring mit bytteri kommer her. Det gik op for mig at det selvfølgelig ikke er alle der ved hvor stort “et skind” cirka er, så her kommer lidt billeder der forhåbentlig kan hjælpe på det hele.

007Ca. ½ skind – målebåndet viser 110 cm (og det er Astas tæer der insisterede på at titte med)

009Den lillebitte stump…

010De to kvarte. Målebåndet står på 98 cm forneden (og nu har Asta lagt sig på knæ på gulvet, for igen at komme med på billedet…)

011Sælskindet – bare for at I på den måde kunne få lov at se det rigtigt, med de sorte striber.

Håber det hjalp lidt… :-)

2 kommentarer:

Asli sagde ...

Tak for det Kirsten :-)

Jeg er stadig interesseret i dit leopardskind. Hvis du er interesseret i en bytter, kan du enten skrive på min blog eller til aslisorup@gmail.com.

Kirsten sagde ...

Jeg fintænker lige, Asli... Jeg har været inde og kigge dine duge, men har ikke helt gjort op med mig selv endnu om jeg i virkeligheden har brug for flere broderier. Men fine, dét er de, så når jeg er færdig med at fintænke sender jeg dig lige en mail :-)