lørdag den 7. august 2010

“Det ta´r vi på en regnvejrsdag”

Den sætning er blevet misbrugt på det groveste hele sommeren. Hvem catan gider gå inde og gøre rent, mens sommeren er over os og solen skinner fra en skyfri himmel udenfor???

Ikke mig.

Nu blev det dog for grelt – og måske bredte der sig også en stemning af “jamen for helvede, vi har haft så meget tid, og det har vi stadigvæk ikke fået gjort!”…

I hvert fald blev der pludselig svinget både klud og støvsuger, et gammelt skab blev smidt ud, de sorte skraldesække ligger klar til når resten af familien er startet på hverdagen igen – og udenfor blev der startet på et højbed i gamle jernbanesveller, der bare havde ligget og gloet på os den sidste uge.

Hip hurra for sidste weekend i ferien. Dén kan altid få os ud af starthullerne ;-)

6 kommentarer:

Eva sagde ...

Og på den måde nåede I både at holde ferie og få lavet lidt. Hurra for det.

Hanne ... sagde ...

Åhh, jeg synes godt nok det er svært at komme i gang med støvsuger mm, så HURRA for jeres heltemodige indsats :-)

Kirsten sagde ...

Jamen er det ikke utroligt ;-)

M sagde ...

Ligesom man altid først får sat fejelisterne på og lavet andre hængepartier når boligen skal sælges...

Kirsten sagde ...

Det ER s´gu utroligt! Tænk, at vi aldrig bli´r klogere, end at alting først skal gøres i absolut sidste øjeblik (lidt ligesom det der med at rengøringen først bli´r rigtig helhjertet samme dag som vi véd der kommer gæster...).

Og M: Præcis! Du ved lige hvad jeg mener, kan jeg se ;-)

M sagde ...

Jep! For jeg er vist typen, der kun gør seriøst rent når jeg rejser fra noget...og det er udelukkende bare for at få hele mit depositum tilbage;o)