tirsdag den 31. august 2010

Oh, fryd…

Jeg har været en tur på biblioteket i dag. Egenlig mest fordi jeg er en af dem der hellere end gerne vil give en skilling til nyindkøb af bøger på bibliotekerne (læs: jeg havde en bøde på ethundrede gode danske kroner til at ligge. Fordi jeg er en spade der aldrig afleverer til tiden, og åbenbart ikke har noget bedre at bruge mine penge til), men:

Nu er jeg kommet retur med 19 skønne bøger – allesammen indenfor håndarbejdsgenren, og allesammen til inspiration. Chokokaffen er lavet og de pink post-it´s ligger klar ved siden af.

See you on the flip side!

3 kommentarer:

ThinkingSpace sagde ...

Åh, hvor er jeg glad for, at jeg ikke er alene. Jeg låner troligt en masse bøger på biblioteket, selvom det faktisk for det meste ville være billigere for mig at købe bøgerne istedet.

Kirsten sagde ...

Hahaha... :-D Jeg tænker det samme jævnligt. Det er da utroligt at jeg aldrig lærer at aflevere til tiden. *tsk, tsk, tsk...*

hulebo sagde ...

Hahaaa. Ja, jeg finansierer også min del af det lokale bibliotek! Og som min veninde siger: "Brugerbetaling på bib? Det er der da allerede. Jeg betaler hver gang, jeg er der!"