mandag den 30. august 2010

Hvad man gør og hvad man burde…

er to vidt forskellige ting. Som regel.

I dag er dog undtagelsen (med et par overspringshandlinger indlagt, men er det ikke også meget fair, hvahvahva´?), for jeg har rent faktisk koncentreret mig om det der er vigtigst. Ikke det der er sjovest, men det der er vigtigst.

004

Jeg ville meget hellere koncentrere mig om lystbetonede ting. Male mine gamle møbler, for eksempel – eller lave flere småting på hyggebasis, som denne her…

004

005

Sådan er livet bare ikke. Hvis jeg vil nyde, må jeg yde. Det er også okay, og selvom det lige trak lidt tænder ud at starte på ansøgningerne i morges, endte det jo med at blive helt okay.

De steder jeg sender til lige nu er det rene, pure guld. Jeg er vild med dem. Nu håber jeg bare følelsen er gengældt…

1 kommentar:

zpiffen sagde ...

Jeg krydser gerne fingre med mere for dig. Og må jeg så lige komplimentere din lille taske. Den er bare så flot. Ville gerne kunne gøre dig kunsten efter. Men det lærer jeg nok en dag. Ellers må jeg på kursus hos dig i AOF.