mandag den 11. oktober 2010

På en helt almindelig mandag…

sidder jeg herhjemme, med tæppet over mig i sofaen. Jeg er syg i dag, og havde en dag magen til i går.

Heldigvis er jeg ikke mere syg, eller mere voksen, end at jeg godt kan få tiden til at gå alligevel.

003

Jeg har tyvstjålet Agnes´ Ninendo DS. Nu er der gået sport i at se hvor mange baner af Bomberman jeg kan nå igennem inden resten af familien indfinder sig i huset igen i eftermiddag…

Forhåbentlig finder jeg også tiden og overskuddet til at rydde lidt op på spisebordet inden da. Det er et farligt rod, efter at jeg var i gang med at sy for nogle dage siden, og ikke mindst efter weekendens strabadser. Det har været den slags dage hvor man bare kommer ind, smider det man havde i hænderne på bordet, og aldrig når at rydde op efter sig igen.

007

Damn…!

Det virker nemt nok, men når man som jeg er på usikker grund i dag, kan det altså virke helt uoverkommeligt.

Og jeg venter stadig på svar. Det er næsten ikke til at holde ud…

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hyggeligt med et spil på ungernes DS :) kender jeg - men ikke hygge at være syg :(

Spisebord der roder og andre ting der roder - Tja altså..det kommer og går det skidt!

God mandags bedring til dig.

Pernille sagde ...

Det ligner sjovt nok vores spisebord :)