søndag den 31. oktober 2010

Double jackpot!

Jowjow. Den var go´ nok. Nu har vi to stafylokok-inficerede børn i husstanden.

Til gengæld rendte Søren og Asta vist også ind i Nordjyllands mest grundige og behagelige vagtlæge, så nu er Asta sendt hjem med medicin til behandling af stafylokokkerne, Fucidin til sit eksem og gode råd omkring samme. Det betyder så også at hun i aften bliver sendt i seng med fed, hvid creme omkring øjnene, og bomuldshandsker på, så hun ikke kan kradse sig selv til blods i søvne. Stakkels barn…

Lad nu bare resten af søndagen blive nådig! Nu gør jeg i hvert fald mit, og kører lige straks ind og handler til en omgang hjemmebagte peanutcookies.

Hvis ikke nu – hvornår så?

3 kommentarer:

mette b sagde ...

Rimelig uheldig weekend må jeg sige! Jeg X'er fingre for, at du og gemalen ikke også bliver smittet...

Klem

Kirsten sagde ...

Dét gør jeg også, Mette!

allergiskhverdag.dk sagde ...

Det er noget møg - eksem. Det griber ind i så meget. VI har anmeldt en god bog om eksem skrevet af speciallæge Elisabeth Holm - http://www.allergiskhverdag.dk/boeger/index.php?mod=Anmeld&ID=649 Den er fuld af god information om at håndtere eksem. - God bedring