lørdag den 31. januar 2009

Lækkerlørdag

Vi er alene hjemme i dag, pigerne og jeg.

Søren kommer vi ikke til at se andet end ganske sporadisk, for han er i byens forsamlingshus hele dagen og aftenen med. De spiller dilettant deroppe i dag, og Søren er en af altmuligmændene der hører til sådan noget. Han skal hjælpe til bag scenen, i køkkenet, ved indgangen, i baren o.s.v., så han er sikkert dødtræt når han kommer hjem engang i nat. Oprydningen skal jo også overståes inden de kan holde fyraften, alle de frivillige ildsjæle.

Egentlig skulle jeg også have været med i aften, men endte alligevel med at ændre plan. Min barnepige skulle nemlig lave om på sine egne planer for at jeg kunne komme med, og sådan skal det altså ikke vende. Så nu tager vi i stedet en hyggedag hjemme, og så kan jeg endda få bagt boller og pølsehorn til fryseren igen i den tid jeg sådan fik forærende.

Lige nu hæver dejen, og vi hygger igennem med Disney Channel og de chips vi ikke fik spist i aftes. Tiggeprinsen holder sig til...

Det er Sour Cream & Onion der ligger der i forgrunden. Han venter bare på det magiske ord. "Værs´go!" ;-)

Det er altså slet ikke tosset med sådan en lækkerlørdag, selvom den ikke blev helt som planlagt. Jeg tror faktisk den ender med at blive bedre.

Ingen kommentarer: