fredag den 23. januar 2009

Hyggedag

Vi har haft det rigtig skønt i dag, pigerne og jeg. Ikke mere opkast, men alligevel dyner i sofaen, gode film, cola, chips - og nørklerier.

Der var jo lige noget med en 30-års fødselsdag i morgen, så i sidste sekund bestemte pigerne sig for at der skulle laves gode, personlige gaver. Blomsten ovenover er Agnes´ værk, og hun har selv filtet den, med en smule hjælp. Det sjoveste er alligevel pynten, synes hun - men altså, når man er fem år er glimmer, glitter og alt i den rosa/lyserøde farveskala også bare 24 karat! Nu mangler der bare lige en stor kiltnål eller lignende på bagsiden, og så har tante Malene da bare en lækkerlækker broche, handmade with love :-)

Asta er en mere tålmodig sjæl end lillesøster, så hun har slået et lidt mere ambitiøst projekt op. Der er nu et hæklet armbånd in progress - farvevalget er eminent i chokoladebrun og lavendel, og det bliver rigtig fint.

Jeg ved fødselaren vil elske gaverne i morgen - og hvor er jeg da glad for at alt tegner til at vi bliver fuldtallige til festen. Jeg glæder mig.

God weekend til dig. Det tror jeg bestemt jeg får :-)

Ingen kommentarer: