torsdag den 22. januar 2009

Ryd ud, for pokker

Jeg er stadig i gang med Projekt Arbejdsværelse. Det er altså mere omfattende end først antaget. Hold da op, det bras jeg finder derinde.

Det værste endnu er dette her...

Ja, det er så nogle af mine noter fra den tid jeg gik på håndarbejdsseminarium i Nørresundby. Dateret 1997, for det ikke skal være løgn. Og maskinskrevne! På lækkert, lækkert genbrugspapir. Jojo, den er god nok. Jeg hørte altså åbenbart til den helt særlige afart af unge stræbere der havde både tid og penge nok, så mindre kunne altså ikke gøre det. Jeg hørte så åbenbart også til den særlige afart af mennesker, der stadig ikke havde anskaffet sig en ordentlig pc........

Og lad mig nu se... Hvad fandt jeg mere i gemmerne? Jo, et shitload af gamle Hendes Verden, omkring de samlede værker for de sidste 3-4 år. De er nu gennemgået for gode, brugbare ideer, strikkeopskrifter, samlehæfter om dette og hint, skabeloner etc. - og komprimeret til noget der ligner et halvt ringbind. Yeps! Viel besser.

Jeg er langt fra færdig endnu. Når man først får startet, og vælger at gå så grundigt til værks at alle skuffer og skabe bliver gennemgået, er det altså ikke lige noget der kan klares på en time. Eller en dag, for den sags skyld.

Det er godt jeg har fri i morgen. Dagen i dag kommer vist til at gå med sygepleje, og så lige arbejde fra 15 til 23. Så må resten af værelset vente til senere.

Hmmm... Update følger. Måske.

Ingen kommentarer: