fredag den 30. januar 2009

Fredag

Helt almindelig fredag er det. Altså lige bortset fra det med bilsynet...!

Asta skal have en veninde herhjem og sove i aften. Bedsteveninden af dem alle. De har leget sammen siden de var store nok til at kunne holde hovederne selv, og virker aldrig til at blive trætte af hinandens selskab. Mærkeligt, egentlig...

Vi vil hygge igennem i aften, så jeg har lige sat en af ungernes favoritter i ovnen. Banankagen. Heavy on the chocolate side ;-) Den er smækfyldt med hakket lys chokolade af den gode slags. Jeg tror jeg skal have et lillebitte stykke også... (læs: jeg regner med at gå i seng med sukkerkvalme og mavepine).

Ellers tænker jeg aftenen kommer til at gå med leg, brætspil, hygge og PS2-spil. High School Musical 3 Dance og Guitar Hero vil blive misbrugt på det groveste i aften ;-)

Og når så de tre tøsebørn er faldet i søvn vil vi "voksne" se You don´t mess with the Zohan. Virkelig moden, følsom og finkulturel film, tror jeg. Det ser det da ud til på coveret i hvert fald...

Dét er en fredag der er til at forstå. Det bli´r skønt :-)

Ingen kommentarer: