lørdag den 3. januar 2009

Legetøj i vente

Tænk, at man kan være så distræt, bare fordi julen har været over os! Jeg havde helt glemt det. Vi har bestilt legetøj, og det af den allerbedste slags.

Jeg håber, håber, håber at jeg i løbet af den næste uge modtager både mit nye kamera (Ixus, of course) og min nye bærbare Asus pc. Altså, Søren ville nok modsætte sig, og sige "vores", men dét er jo bare ordkløveri!

Det bli´r så skønt, så skønt, så skønt... Jeg véd godt at ting ikke kan gøre os lykkelige - men de kan edderbroderemig gøre livet nemmere nogle gange :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der er da vist forbrugsfest i Sdr. Saltum:-)

Kirsten sagde ...

Überhaupt nicht! Pc´en er en flot julegave fra folk der vil os det godt, og kameraet har været ønsket længe, så nu skulle det være :-)