torsdag den 14. maj 2009

En god dag

Solen lader vente lidt på sig i dag, eller også er det bare mig der efterhånden stiller for høje krav. Jeg synes kun jeg har sådan en lillebitte smule sporadisk sol. Altså sådan rigtig sol, der virkelig brænder igennem.

Til gengæld sendte jeg min egen lille sol afsted i børnehave i morges. For første gang i lige omkring 10-12 dage. Jæhæi!!!, kommer det lige fra moderen - der faktisk efterhånden trængte til lidt børnefri, så hun kunne få tid til alle almindelighederne såsom tøjvask, oprydning (for det trænger, skal guderne vide!) og støvsugning.

Hun var nyekviperet og fin, solen...

... måske lige bortset fra morgenfritzen, men dén blev der taget hånd om efter photosessionen. Det vigtigste var altså billedet, syntes hun. Og især når Jagger nu så gerne ville med :-)

Efter aflevering i skole og børnehave blev der pludselig tid til kaffe og snak, for Iben kom forbi på en ekstraordinær fridag. Der skulle vendes alt mellem himmel og jord, for det er vi ret gode til, vi to. Og så skulle der selvfølgelig snakkes Uldfestival, for Iben er en af idékvinderne bag, og det store slag skal stå denne weekend, så hun har "lidt småtravlt" nu...

Det var egentlig meget godt at hun kiggede forbi, for skal man bruge de sidste års Uldfestival´s som målestok, så bliver det ikke meget jeg får talt med hende i weekenden. Hun plejer som regel at komme flyvende forbi i en gal hast, og er allerede flere skridt foran med hensyn til hvem hun skal møde lige om lidt, hvor man kan fremskaffe det der lige mangler, og hvad der skal tages hensyn til omkring dette og hint. Om jeg fatter, hvordan hun kan holde alle de bolde i luften på én gang, men det kan hun altså. Seje kvinde :-)
Jeg selv er nu også lidt foran i planlægning, for med posten kom såmænd en pakke i dag. I den var maling i laaaange baner, til den kommende skilteproduktion. Jeg skal jo snart i gang med dette her, og så har jeg også lige fået en bestilling mere fra gode venner jeg plejer at male skilte for. Det bliver gerne til en to-tre stykker om året, og det er lige sjovt hver gang. Jeg elsker det.

Så nu glæder jeg mig bare til at tage hul på farveladen :-)

Ingen kommentarer: