fredag den 15. maj 2009

Åårhhvad!

Jeg nåede det :-) Alt det jeg havde sat mig for i dag; alt det jeg ellers ville være bagud med. Jeg nåede det s´gu!

Jeg kom til åbent hus på skolen. Jeg fik købt regntøj og idrætssko til Asta. Jeg fik hæftet garnender på datteren strikketøj. Jeg fik bagt et regulært bjerg af peanutcookies til i morgen. Og jeg fik endda tid til kaffe hos hyggenaboen – med medbragte lune cookies, of course. Hvem sagde lige overskudsagtig? ;-)

003

004

Jeg tror jeg nåede op omkring 200 cookies (á ca 8 cm i diameter!!), så ovenstående er bare et lillebitte udsnit af dagens bagværk. Og prøvesmagt er de blevet i rigelig grad. Jeg skulle undre mig meget, hvis ikke pigerne har bare en lille smule sukkerkvalme.

Nøj, hvor er det synd for jer, at duft og smag ikke når ud gennem skærmen ;-) De er bedst når de lige er kommet ud af ovnen, og chokoladen stadig er blød. Uhmmmmm……….

Ingen kommentarer: