fredag den 15. maj 2009

Når en peanutbager bager...

Dagen i dag er besat.

Jeg har lige handlet ind til de peanutcookies Asta har lovet til strikkepigerne. Jeg har nemlig en datter der frisk og frejdigt melder "sig", hver gang der skal bages til noget, og denne gang er det så til weekendens Uldfestival.

Jeg har fået at vide, at jeg bare skal bage til jeg ikke gider mere, for de regner med mange besøgende og kan bruge alt det de kan få. Jeg lader nu ikke arbejdsiveren begrænse mig, men tegnebogen, for de peanutcookies er ikke bare ekstremt kalorierige - de er også dyre som bare pokker at bage. Nu holder indkøbene så langt som de kan, og så er det slut.

Egentlig havde jeg regnet med at skulle i gang ved ovnen allerede fra morgenstunden, men jeg har også lige fundet ud af at der er åbent hus på skolen i dag. Nu får ovnen så vente, for der sidder en pige i 1. klasse, der sikkert vil blive rigtig, rigtig glad for at se sin mor sidde bagerst i lokalet en time eller to :-)

Ingen kommentarer: