tirsdag den 12. maj 2009

Fremgang... måske...

Jamen, jeg tror s´gu det går fremad. Agnes sov hele natten, og det endda uden det helt store klynkeri. Så nu er vi andre også straks mere veludhvilede, og dét er altså ikke så ringe endda.

Hun kan også spise lidt nemmere nu, og bad selv om kartoffelsuppe(!) til morgenmad i dag. Lidt ydrk, men bare hun spiser lidt, så er jeg tilfreds. Så kartoffelsuppe fik hun, helt uden protester fra undertegnede (selvom jeg altså synes det var en smule klamt at stå og sprødstege bacon til suppedrys kl. lidt over otte...)

Hele problematikken med "hvad-pokker-gør-vi-hvis-hun-bli´r-ved-at-være-syg???" blev løst uden de helt store problemer. Jeg har heldigvis en god kollega, der gerne ville være behjælpelig og bytte en arbejdsdag med mig, så nu er vi frelst for yderligere hovedbrud før på torsdag. Og til den tid skulle hun gerne være frisk igen, patienten.

Så nu tager vi en dag sammen. Igen. Vi sidder i sofaen med hhv kaffe og æblemost, der er indkøbt gigant-romkugle (for dét kan hun jo sjovt nok også godt spise) og Disco Ormene er sat i dvd-afspilleren, så den lille er superduper-tilfreds. Det er jeg faktisk også :-)

Ingen kommentarer: