torsdag den 21. maj 2009

Charlie, løven og os

Vi tager den med ro i dag, pigerne og jeg. Vi hygger sammen, og vi hygger hver for sig. Vi gør som vi vil…

Lige nu kører Charlie & Chokoladefabrikken som sjov baggrundsstøj (for the umphti´eth time…), for Agnes elsker den film. Okayokay, det gør vi andre faktisk også, men vi er ikke så optaget af den som hun lige nu.

Asta er blevet bidt af læsning, så hun sidder lige nu i sofaen med Min Mormors Gebis, en af de geniale børnebøger af Jacob Martin Strid. Vi plejer at læse den til go´natlæsning med jævne mellemrum, men nu har hun fundet ud af, at den ikke er sværere end at hun selv kan klare den. Og den får hende altså sådan til at grine på strategisk udvalgte steder… :-)

002 

Jeg griner med af både Charlie og løven, hækler lidt, og håber på snart at blive færdig med mit Noro-tørklæde. Nu er det ikke så sjovt længere, for jeg har trævlet hele skidtet op for længe siden, for så bare at starte forfra igen.

Det var for bastant, så nu er det kun halvt så bredt, og hæklet med en lidt tykkere nål. Det bliver meget skønnere, tror jeg – og nu mangler jeg bare at finde ud af hvad jeg gør med kanten… Måske kan jeg blive inspireret af Willy Wonka ;-)

Ingen kommentarer: