lørdag den 27. december 2008

Årets bedste gaver

...fik jeg selvfølgelig af mine børn :-)

Halskæden fik jeg af Asta. Hun har lavet den inde i sfo´en, og jeg elsker den. Billedet gør den ikke retfærdighed, for det er taget mens der var alt for mørkt, men den er i virkeligheden meget smuk. Overvejende rosa i farvevalget, men med en smule gyldent og et lille pift turkis. Den er helt genial, og man kan ikke engang se at den er hjemmelavet. Men jeg ved det, og det gør den kun mere speciel.

Af Agnes fik jeg en lille fin olielampe, lavet i børnehaven og pyntet efter alle kunstens regler. Den har jeg desværre ikke fået taget et billede af endnu, for jeg synes da næsten der skal lys i først. men fin, dét er den.

Jeg elsker sådan nogle gaver, og hvor skal jeg da passe på dem. Tak, søde piger.

(Og forøvrigt, så var Sørens eneste kommentar til billedet - "Nej Leif, det er pat-ter!"... Mænd er simple!)

Ingen kommentarer: