tirsdag den 23. december 2008

Kom bare an!

Julegaveindkøb - check!
Hjemmelavet konfekt - check!
Rengøring - check!
Hente og pynte juletræer - check!
Tøjvask til d. 24. - check!
Udbening af kalkun - check!
Indkøb af mad, øl, vin, vand og alskens godter - check!
Aflevere julegaver ved dem vi ikke er sammen med juleaften - check!
Hyggevisit d. 23. rundt omkring hos diverse familie - check!
Lave hyggeslikskåle til pigerne lillejuleaften - check!
Varm kaffe på kanden - check!
Klar til hygge og ren afslapning - check!
Fødderne op på sofabordet - er der næsten...

Det bli´r så dejligt i morgen, og jeg glæder mig. Næsten lige så meget som tøserne :-)

Vi bliver otte mand stærk. Os fire i husstanden, min mor, min bror og hans kæreste, og en dejlig knægt jeg kender. De kommer alle dumpende en gang i løbet af dagen, og så hygger vi igennem med spil, kaffe, slik, snak, grin - og for de tre ungers vedkommende, sikkert også lidt sommerfugle i maven ved udsigten til aftenen der venter...

Ingen kommentarer: