søndag den 14. december 2008

Hip Hurra

... for mig :-)

Jeg blev færdig med konfekten i aftes. Både den til arbejdet og den til hjemmet. Nu skal der altså også gå et stykke tid, før jeg igen skal dufte til smeltet chokolade...

Det blev vel til omkring 2½-3 kg færdig konfekt til de unge hvor jeg arbejder, og 1½ kg færdig konfekt til eget forbrug. Og før I tænker "Kæft! Hun må ha´ en sød tand, og et gigantisk taljemål!!!", skal det altså lige siges, at jeg bruger konfekten til små gaver rundt omkring i hele december måned. Nå. ;-) Når jeg engang kommer hjem, og får tid, skal I ikke snydes for et par billeder, for flot ser det ud.

Lige nu er jeg stadig på arbejde, og venter på at huset skal vågne. Adventlysene er tændt, kaffen er varm, og om lidt kører jeg op efter et par rundstykker til det unge snorketræ derinde.

Om en time går jeg hjem, for der skal bages boller til fødselsdagsgæsterne. De kommer i eftermiddag, og jeg glæder mig lidt. Det er ikke så tit vi samles hele familien, og jeg véd at ungerne kommer til at stortrives med at have alle bedsteforældrene samlet omkring sig.

Og så skal konfekten på bordet. Ikke en ringe måde at fejre sin fødselsdag på :-)

Ingen kommentarer: