torsdag den 18. december 2008

En dejlig aften

Jeg glæder mig. Jeg skal på arbejde i dag, og jeg ved det bliver så hyggeligt. I aften skal vi nemlig holde juleafslutning med de unge, inden de fleste tager hjem på ferie - og vi plejer at stornyde den aften :-)

Vi skal have supergod mad, for jeg har en kollega der i dén grad kan trylle i køkkenet. Det er altid ham der jonglerer gryderne når det skal være ekstragodt, og vi bliver aldrig skuffede. Jeg ved endnu ikke hvad menuen står på, men jeg er sikker på at vi alle skal trilles væk fra bordet bagefter.

Der bliver underholdning i lange baner... Pakkespil, musikquiz og nissegætteri med tilhørende præmie - det sidste fordi vi alle har ageret nisser for hinanden i denne måned, og nu skal hemmelighedskræmmeriet afsløres.

Og så skal vi bare hygge. Med snak, kaffe og konfekt, gode grin, julegaver til de unge og "farvel, og god juleferie"-kram. Jeg elsker den tradition :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Uha, vi skal have nisse-afsløring på mandag på mit arbejde....
Jeg har en mistanke om hvem der er min... men jeg er vist allerede selv blevet afsløret. Mine gaver blev vist lidt for personlige og når jeg så elsker at give hjemmelavede gaver, så er det svært at gemme sig:-)