torsdag den 6. august 2009

Pindsvin i pigsko - part II

Nu er det jo ikke fordi jeg vil give et fejlagtigt indtryk af mig selv, så lad mig liiige starte med at sige at jeg er B-menneske. Så absolut B-menneske. Jeg sover længe hvis jeg kan komme til det - men det kan jeg sjældent, for jeg er gift med en afart af menneskeracen, der helst står op før fanden får sko på, og tillige er glad for det. Så i virkeligheden bliver jeg som regel vækket alt, alt, alt for tidligt, af en lallende jubelidiot der går rundt i stuen og brøler “Morgenstund har guld i mund” så højt han kan. Ingen pis. Han gør det virkelig.

Nåmmenaltså, så er dét lissom på plads. Jeg er ikke A-menneske. Men se lige engang hvad man kan opleve i sin egen lille have, hvis man en sjælden gang står tidligt nok op, og endda har øjnene med sig.

001 005003006008

Sidstemanden der, Filihankat, måtte bare med i fotoserien fordi jeg syntes han blev helt skeløjet af at kigge på de mærkelige dyr der sad foran ham. Sære kræ… ;-)

Ingen kommentarer: