onsdag den 26. august 2009

Hvad skete der lige dér?

Et af mine barndomstraumer er helt klart farvekombinationen brun/orange. Det har jeg i hvert fald gået og sagt i mange år. Hvad pokker skete der så lige for mig her til aften, bare fordi jeg kom til loppemarked hos den lokale Lions Club? Måske var det sommerfuglens skyld…

Er der nogen her, der kan sige retro med retro på?

001002

Jeg er nu den lykkelige ejer af hvad herefter skal betegnes som AVGKM*. Søren slår mig simpelthen ihjel. Jeg véd det bare. Men ved I hvad: Den stod bare dér, helt ensom og forladt. Og damerne derude vidste slet ikke at der stod guld lige under næsen af dem. 10 kr??! Jotak, bare smid den under min arm – jeg skal nok gi´ den et godt og kærligt hjem.

Æblet er jeg jo bare vild med. Det er omkring 40-50 cm bredt og præcis de farver billedet viser. Jeg er nu den lykkelige… næh, ekstatiske!… ejer af et sted mellem 20 og 25 æbler. Yeih!!! Symaskinen kommer til at overophede når de skal trylles om til sofapuder, sengetøj, tasker og deslige :-)

Jeg så hvornår Lions holder loppemarked igen – og jeg skal love jer at jeg står der når de åbner!

*Alle Verdens Grimme Køletaskers Moder

4 kommentarer:

Inge - Viva Italia sagde ...

Åhh, den vil passe perfekt til min søster campingvogn... Den er fra sidst i 60´erne og vil kalder den B & O Vognen - alt er brunt og orange.... Skæppeskøn campingvogn, der med garanti vækker opmærksomhed rundt om i campinglandet.....

Kirsten sagde ...

Rædslen skal bestemt også med os på teltferie næste sommer - uanset HVAD Søren siger! ;-)

Hanne ... sagde ...

Hvor er de æbler feeede. De måtte godt bo her hos mig :-)

Kirsten sagde ...

Jamen, de er da SUPERfede, HanneC. Men jeg beklager - de har det rigtig fint her, og siger selv at de ikke vil flytte. Sorry ;-)