tirsdag den 4. august 2009

En ny dag truer...

Lige om lidt, i hvert fald. I skrivende stund er jeg så småt på vej til drømmeland i mit "Home away from home". Jeg er på arbejde, men her er stille og så kan jeg godt sidde en stund og klapre på tastaturet.

I morgen vil jeg søge lykken i alverdens rodebunker. Der er torvedag i Hals, og jeg ved med sikkerhed at der er gammelt lort og skrammel i lange baner - og det meste af det vil jeg hverken eje eller have, men man kan jo være heldig.

Det var jeg sidste år, for der kom jeg hjem med verdens mest retro BoBedre-bog med idéer til hjemmet. Dear Lord, hvor er der mange grimme ting i den bog. Og hvor er der også mange fede ting.

*Note til selv! Husk at skrive historie fra de varme lande om retro-bog ved lejlighed. Med fotos!*

Nu er jeg spændt på om jeg også kan være heldig i morgen... Jeg håber på ´70er textiler, et par hylegrimme lamper der med lidt held kan pimpes op, gummistøvler til Agnes og generel hygge. Se, dét er en onsdag jeg kan li´ :-)

Ingen kommentarer: