torsdag den 6. august 2009

At overleve i et galehus

Jeg er gift med en musikglad mand. Desværre er det langt fra al musik vi er enige om – eller, det vil sige; han elsker at gå mig på nerverne med den ene vederstyggelighed efter den anden.

Godt man ikke har pms eller nå´ed, for så havde jeg da fuldstændig mistet forstanden i dag. I et forsøg på at få mig til at fortælle hvor i huset hans “røde” sangbog fra fagforeningen er, er han nu gået over til ren tortur.

Der brøles af karsken bælg et bredt udvalg af sange der aldrig skulle være lavet, bl.a.

Whiskey in the Jar” – i Lars Lalleglad Lilholts version s´føli. Jeg linker ikke til lortet, det vil jeg sim.pelt.hen ikke ha´ på mig!

og

“Dreizich Tonner Diesel” – tysk trucker-country af værste kaliber. Spørg mig ikke hvor min mand kender det fra. Skammen er bare for stor.

Det er vel bare et spørgsmål om tid før han finder de gamle lp´er frem med Bon Jovi og Whitesnake. Oh, the pain…!

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

Hehe :)

Mette sagde ...

Du kan bare komme herover, så skal jeg synge noget andet for dig:-)

Kirsten sagde ...

Nej tak, Mette. Selvom tilbuddet lyder åh så fint, så ved jeg godt at man ikke skal lade sig narre og lokke. Jeg kender dig... ;-)