tirsdag den 18. august 2009

Just another day… in snotparadise

Jeg keder mig. Jeg har sovet omkring 10 timer i nat (plejer altså at nøjes med omkring seks…), for jeg faldt først i søvn i aftes mens jeg puttede pigerne – og derfra gik jeg så ned og sov videre på sofaen, lige indtil Søren vækkede mig for at sige at han gik i seng. Jeg gik med. Og sov videre.

Jeg har feber, jeg snotter og jeg har en killer-hovedpine, kun overgået af den kvalme der rammer en gang imellem. Yeih! Jeg har mest lyst til at sove videre, men Agnes skal hentes lige om lidt, for hun insisterede på at holde fri fra fritter i dag. Mit barn er nemlig halv-hypokondrisk, så da hun hørte at jeg havde en sygedag blev hun også pludselig “dårlig”.

“Glem det, snuske. I skole skal du, men du kan blive hentet tidligt”, kom jeg vist til at sige. Det er okay. Jeg kan sagtens finde ud af at slappe af, selvom hun sidder på sofaen ved siden af. Der er jo altid Disney´s finest…

Ingen kommentarer: