tirsdag den 29. marts 2011

Den lille forskel

I teorien ville jeg gerne lige nu kunne smøre madpakker, vaske læssevis af tøj, lægge ditto sammen, lave aftensmad, pakke overnatningstasker til både mig og pigerne, fodre hunde og gøre rent i fugleburet. Alt sammen helst inden kl. 20, så der er gjort nogenlunde rent bord når tøsebørnene er lagt i seng, for i morgen tager jeg på Traumecenterlandsmøde – og jeg vil egentlig gerne kunne slappe af i aften, og sætte hjernen i dvaletilstand inden jeg skal proppes fuld af lærdom om neuropsykologi, PTSD og smerteforskning de næste dage.

I praksis føler jeg mig lidt som en flue der er fanget i en flaske. Jeg summer rundt og rundt, panikker en smule og drejer titusind gange om min egen akse i forsøget på at nå det hele. På den halve tid.

Ingen kommentarer: