mandag den 16. marts 2009

Godt brugt

Så fik jeg lige lappet de allerbedste jeans. Igen-igen. De er altså blevet så møre efterhånden, at man ikke skal foretage unødvendige krumspring i dem - og lange trøjer der går ned over bagen er ikke kun forskønnende, men også en praktisk og nødvendig foranstaltning. Just in case.....

Det er noget skidt, er det. De er dejlige at have på, og de gør mig bestemt heller ikke grimmere (læs: de slanker!), så jeg får svært ved at sige farvel til dem. Nu har jeg imidlertid lovet mig selv, at hvis de sprækker nogensomhelst steder igen, så må jeg... overveje om de kan lappes lige én gang mere. Og måske én gang til senere, men er det altså også slut. Måske.

Den er ikke så køn mere, den buksebag. Og faktisk heller ikke superbehagelig når den er nylappet. Sådan en gang hjemmegjort "vævning" med 1000 gange sytråd på kryds og tværs er måske nok holdbar, men altså også temmelig stiv i starten.

Jeg kan huske at jeg betalte uhyrlige summer tilbage i 90´erne for den slags lappede bukser. Måske kan jeg få det gjort smart igen...

Kald mig bare trendsetter!

Ingen kommentarer: