onsdag den 7. oktober 2009

Ka-Chinnnng!

Mine damer og herrer (tvivlsomt!) i det ganske, danske land; tillad mig at fremføre min sag.

Når nu ens mand har fået én overtalt til at indlemme endnu et firbenet kræ på matriklen, og dette firbenede kræ så over en periode på lad-os-sige en lille uge har fået smadret (so far) tre urtepotter og yndlings-Grønlands-skålen til de helt store bagedage plus gennemtygget og iturevet en fin pude vundet herinde i Bloglandia .........er dét så ikke kompensation værd??????

Ja, jeg spørger jo bare.

Og når nu vi lissom er i gang, skulle der så ikke også i den kompensation indgå et symbolsk beløb for det utal af gange "én" har skullet tørre tis-og-det-der-er-værre op fra gulvet? Hm? Jeg taler hverken timeløn eller noget her - bare sådan lidt for lissom at vise at man påskønner det ens kone gør når nu det blev gjort pænt klart fra starten af, at det altså ikke var hende der skulle ha´ hund.

Hm?

Og lad nu være med at fortælle ham at jeg jo altså også er glad for den lille lort. Dét giver jo ikke noget, vel?

3 kommentarer:

mette b sagde ...

Han bør helt klart gøre noget! jo før jo bedre ;o)

Kirsten sagde ...

Ja, ikke? jeg er helt sikker på at der må ligge noget dér, for tort og svie... ;-)

Pernille sagde ...

Uden tvivl :D