onsdag den 21. oktober 2009

Doktordrømme

Jeg skal til byen i morgen. “Byen” er i dette tilfælde Aalborg, og det sker altså ikke for ofte. Jeg plejer sagtens at kunne finde alternative muligheder for shopping, for jeg kan snildt undvære 90 km i bil for at komme tur/retur til butikkerne.

I morgen er der dog ingen vej udenom. Jeg skal have fundet en gave til en kollegas 50års fødselsdagsfest på lørdag, og jeg ved lige hvad det skal være - men jeg skriver ikke hvad, for hustruen kunne godt finde på at læse med i ny og næ, og hun fylder skam også år. Tillykke, Gitte! :-)

Derudover byder rundturen på afstikkere til både Panduro og Stof&Stil, for der skal hentes materialer hjem til pigernes julegaveproduktioner. Nåja, måske kunne jeg også selv finde på at bruge det en smule, men det er jo bestemt ikke derfor jeg kører derud, vel?

Og hvis jeg tager mig sammen, og tænker i langsigtet og god investering, vil jeg have dem her med hjem også:

1B60 20 Eye Zip Boot

For filan, hvor vil jeg gerne have dem under armen når jeg kommer retur til matriklen! Nu skal jeg bare ha´ banket min indre gnier oven i hovedet, og bedt ham holde bøtte…

Billedet er hugget her – men pas på! Måske kunne du også blive smittet af bacillen.

2 kommentarer:

Nina sagde ...

De er SÅ cool. Må indrømme at tanken har strejfet mig nu jeg skal til USA om en uges tid. Det er jo overordentlig fornuftigt og holdbart fodtøj. Kan det ikke lukke munden på gnieren?

Kirsten sagde ...

Jeg køber dem fandeme! Om ikke af andre grunde, så fordi min søde, rare mor har givet mig et pænt tilskud til dem - og så kalder vi det en tidlig fødselsdags-/julegave.

Hurra for mødre! :-)