fredag den 27. marts 2009

Kunsten at glædes på andres vegne

Jeg modtog en sms fra Søren for lidt siden.

"Volbeat styrer, update følger!"

I aften står koncerten jo, og han er taget afsted med en god gammel ven. Den bedste af slagsen, faktisk - og det er altså ikke ofte de sådan får muligheden for at ture byen rundt alene mere, efter kapitlet med villa, Volvo og vovse er påbegyndt. Den er dem vel undt, den aften.
Og skal man være helt ærlig (og det skal man jo!), så er jeg faktisk godt tilfreds med at undvære koncerten i aften. Jeg kan altså bedre lide små koncertsteder, og Studenterhuset og Skråen passer mig langt bedre end Gigantium, hvor de spiller i aften. Jeg blev faktisk spurgt om jeg ville med, men afslog pænt af samme grund.

Meeen... Derfor kan man jo godt sidde og blive en smule misundelig alligevel. Ikke?
Billedet er sakset herfra, og det er da et ganske nydeligt foto af den unge Poulsen, ikke?

Ingen kommentarer: