mandag den 30. marts 2009

Dumme, dumme mig

Jeg er et rodehoved. I hvert fald når det kommer til den uendelige strøm af papirer der lander i postkassen.

Betalingsoversigter, feriekort, lønsedler, årsopgørelser, pensions-papirer, forsikringspolicer og alt det andet ankommer i en lind strøm til matriklen - og lander altsammen i en fælles bunke inde på kontoret/altmuligværelset.

Det er yderst sjældent at jeg ikke kan finde det jeg skal bruge alligevel, men for pokker hvor tager det dog lang tid nogle gange! Det er altså en utrolig langvarig proces, sådan at starte fra en ende af, og så bladre hele bunken igennem. Det jeg skal bruge er sgu alligevel næsten altid allernederst.

Nu skal jeg altså snart have ryddet op i det. Mapperne står der jo, jeg skal "bare" lige have det hele på rette plads, og under rette faneblad. Måske på den anden side af påsken...

Ingen kommentarer: