torsdag den 19. marts 2009

Flex mullerne, søster Løgsovs!

Nå. De fem fridage startede ganske som planlagt, med at jeg kørte min mor på sygehuset. Hun skal igennem en mindre og ganske ukompliceret operation, så jeg har lovet at agere chauffør og praktiske gris i den forbindelse. Jeg var dog lige ved at tro vi ikke kunne komme afsted til tiden. Lige som vi skulle afsted holdt der nemlig en stor lastbil og blokerede indkørslen.

"I har bestilt nogle træpiller??!" Jojo, dén var skam god nok, men jeg havde da ikke lige satset på at de kom på dét gudsjammerlige tidspunkt. Faktisk skulle de have været leveret forlængst, for vi kørte tør for flere dage siden. Nu blev det så i morges. Hrmpf!

Og hvad vil dét så sige, kære venner? Jo, det vil sige at der nu står to paller ude på gårdspladsen, med 120 sække á 16 kg. De skal lige flyttes ind i stalden og stables pænt, så de er klar til brug. Jeg sparer jer lige for turen hen til lommeregneren. Det er 1.920 kg der skal flyttes på. Med rugbrødsmotoren. Af mig. Åh, Gud........
Rul ærmerne op, Kirsten!

Ingen kommentarer: