mandag den 10. november 2008

Smittefare

Så fik jeg den også. Noro-feberen. Det ser ud som om det er en meget smitsom sygdom, der breder sig med lynets hast over det ganske danske land, men den har altså været et stykke tid om at nå mig. Mest fordi jeg er temmelig resistent når det kommer til noget der koster penge...

Jeg tror det for mit vedkommende var Liselotte der startede med at sprede feberen. Hurtigt bredte den sig dog til mine strikke- og hækleglade kolleger, og nu kunne jeg altså heller ikke modstå længere.

Farverne minder mig om sommer, rabarber, lime og livsglæde. Jeg ved endnu ikke hvad det skal blive til - men jeg ved det bliver smukt. Jeg tror måske jeg skal på jagt efter et nøgle mere i en alternativ farvekombination, for så står murstenen for tur.....

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

De er også flotte de farver. Jeg tror måske også jeg står i kø, for at blive smittet med den feber. Foreløbig har jeg modstået, også mest af økonomiske årsager. meeeen... :)

Liselotte sagde ...

De der "murstene", de er helt fantastiske i det garn - og så er de rigtigt hyggelige at lave, så det er et godt valg, Kirsten :-)

Kirsten sagde ...

Mmmh, ja. Og nu er farveladetrøjen meget snart færdig, så jeg kan tillade mig at komme i gang. Det bli´r skønt! :-)