søndag den 31. maj 2015

Det er sent...

Sent at skrive. Sent at komme i tanke om bloggen. Igen...

Jeg har stadig ikke vænnet mig til, at skrive igen. Før i tiden var dét at skrive blogindlæg så naturligt som at trække vejret. Det kom bare; tankerne skulle ligesom ud gennem fingrene, før de var reelle, virkelige, håndtérbare.

Nu er det lidt mere anstrengt. Jeg skriver "lidt", og mener "meget". Jeg glemmer simpelthen den er her. I er her. Jeg er "her".

Jeg vil jo gerne. Det skal bare læres igen. Vedligeholdes. Trænes op - ligesom når jeg pisker mig selv til at løbe hveranden dag, selvom jeg slet ikke gider.....

I morgen bliver der garanteret noget at skrive om. Jeg starter nemlig på mit nye job - så hvis jeg kan holde øjnene åbne, når jeg kommer hjem, så kan det da være, vi er heldige at jeg magter lidt træningstid.

;-)

Ingen kommentarer: