torsdag den 15. juli 2010

“Tjener! Må jeg bede om et isbad?”

Jeg havde egentlig alle gode intentioner om at få lavet en hel masse i dag. Der skulle ryddes op og gøres rent, og for hyggens (og børnenes, og gode venners) skyld skulle der fabrikeres Daim-islagkage og homemade jordbærtærte deluxe.

Indtil videre har jeg kun nået at starte på en rengøring af køleskabet, lidt vasketøj og at trykke på “start”-knappen på opvaskemaskinen. Phew, hva´?

Der er fandeme for lummert! Vi går med vinduerne på vid gab og gisper efter vejret – og udenfor er det ikke ret meget federe, for dagens første store stime af tordenbrag, øs-pis-regnvejr og hagl (!) har netop lagt sig.

Jeg håber der kommer mere vand, mere bulder og mere luft. Jeg har brug for det, hvis jeg nogensinde skal komme i omdrejninger.

Ingen kommentarer: