fredag den 16. juli 2010

Personligt synes jeg…

at det er sur røv at opdage at blenderen er stået af når man lige har smuttet 300 g mandler, der skal finthakkes til mandel/marengsbund.

Fåååårk, det tager altså lang tid med kniv og skærebræt. Men nu er det gjort, og Daim-islagkagen er indenfor rækkevidde.

Det kan således godt være at fredagen startede med eder og forbandelser, men den slutter ikke desto mindre af med en himmerigsmundfuld.

Ikke så ringe endda. Og nu ved jeg så også hvad jeg skal huske at skrive på ønskesedlen til december.

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

UHMMMM - lyder ellers som en pænt dejlig afslutning på en god varm uge ;-))

Anonym sagde ...

Jamen der er sgu da lang tid til december ! Men på den anden side, måske du så kan få noget veltrænede hakkemuskler indtil da ;-)

Åhhh - hvorfor er det så sjældent jeg får kommenteret herinde - jeg elsker jo virkelig at læse med her.

Uanset - god weekend (og ferie)
KH Maria.