mandag den 16. februar 2009

Sikke noget l***

Der er smukt udenfor...


...men mine billeder er taget igennem stuevinduet.
Jeg er syg. Feberramt og gammelmandshostende. Det gør ondt i brystet når jeg trækker vejret, og jeg skiftevis råfryser og kampsveder.
Jeg håber sneen bliver liggende lidt endnu, for jeg vil så gerne ud og nyde den, men har simpelthen ikke kunnet mønstre overskuddet til det endnu.
Indenfor ligner det noget der er løgn. Jeg skulle jo i princippet snart være færdig med fastelavnstøjet - men jeg bliver svimmel når jeg rejser mig fra sofaen, så nu satser jeg på at blive færdig lige i sidste øjeblik...
Crap! Igen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

God bedring, Kirsten! Træls for dig!
Og de der nord-canada-billeder som du har stjålet et ukendt sted på www kan du vist ikke selv ta'æren for!
Tænk at bo sådan et sted! Drømme-drømme :-)

Kirsten sagde ...

Haha... Nej, de er altså ikke stjålet nogen steder - de er fra min have, det er ganske vist :-) Jeg er bare rigtig, rigtig god til at UNDGÅ de frønnede havemøbler, den iturevne trampolin og alt det andet rod med linsen ;-)

Og tak for det :-)