mandag den 14. juli 2008

Ferietid

Jeg er én uge inde i ferien nu - og nyder det i fulde drag. Vi hører ikke til den del af den danske befolkning der rejser i vores ferier, faktisk bliver vi altid hjemme, og ser hvor vinden blæser os hen fra dag til dag.

Det er ikke helt med min gode vilje at vi ikke rejser. Jeg vil gerne, men herren i huset derimod... Han har det altså bedst hjemme, og så er det sådan det er indtil videre. Jeg selv får jo også min udrejsetrang styret qua mit job, og pigerne er endnu så små, at udlandsture ikke fylder for meget i deres bevidsthed endnu.

Så vi er trofaste hønse-, heste- og hundepassere når naboerne rejser. Og så sover vi i telt i haven i stedet. Så kan det jo være han vil gå med til at rykke det telt et par hundrede kilometer til den ene eller anden side næste år... ;-)

Ingen kommentarer: