søndag den 27. juli 2008

En ordentlig mundfuld

Det er blevet sommer igen, og det er jeg glad for. Det er vasketøjskurven også. Den gik over sine bredder indtil for få dage siden, for når jeg skal være helt ærlig, så gad jeg ikke bruge ferie- og tørretumblertid på at vaske tøj.

Nu har vaskemaskine og tørresnor så været på overarbejde (med risikotillæg!) de sidste dage, men... Jeg har altså ikke lagt skidtet sammen, når jeg i stedet har kunnet sidde ude i haven, med kaffe, smøger, hækletøj og en god bog.

Nu har jeg så problemet. Hver gang vi skal finde rent tøj, skal jeg "dyngen" igennem, for at finde det jeg leder efter. Det holder altså ikke i længden. Det skal lægges sammen, og på rette plads inde i skabene. Normalt kan jeg faktisk godt lide at lægge tøj sammen, men det er altså bare for dejligt et vejr til det lige nu.

I morgen...

Ingen kommentarer: