mandag den 5. april 2010

Turen går til…

Paris. Jojo, den er god nok – det var altså der jeg tilbragte sidste uge, og det er jo ikke så tosset endda.

Jeg var afsted med en flok glade unge mennesker fra det opholdssted jeg arbejder på, og en lige så glad flok kolleger – og vi havde en herlig tur, skulle jeg hilse og sige.

Fordi jeg ikke kan gengive en hel uges oplevelser i blogform uden at glemme både dette og hint - og fordi jeg hverken kan eller vil gengive private stunder med mine medrejsende uden deres tilsagn om at det er okay - får I i de følgende indlæg en form for “Paris for dummies”. Turist-highlights med fotos af seværdighederne, uden genkendelige mennesker jeg kender på billederne, og med min egen oplevelse af tid og sted. Privatlivets fred, og alt det dér.

Og lad os så begynde… :-)

Ingen kommentarer: