onsdag den 21. april 2010

Og vupti!

…blev der lige leveret to store skilte på gårdspladsen til genopfriskning, mens jeg sad og skrev sidste indlæg. Det er vel efterhånden seks år siden jeg malede dem til ejermanden, men nu trænger de altså til et brush-up, for de har stået ude i al slags vind og vejr lige siden.

Jeg kom vistnok til at sige ja til at male tre mere bagefter, både store og små, men hvad; tid har jeg snart nok af.

Jeg er “fritstillet på arbejdsmarkedet” pr. 1. maj.

Nedskæringer på børne-/ungeområdet sucks. Jeg siger det bare.

5 kommentarer:

Nina sagde ...

Det lyder da godt nok øv med job. Håber der er overskud til at gå sommeren i møde uden job. Kunne der mon lokkes billeder ud af nogle af alle dine skiltemalerier? Jeg bliver så nysgerrig hver gang du skriver om dem. Mvh Nina

Kirsten sagde ...

Ja, det er øv, Nina. Jeg er jo rigtig glad for mit arbejde - og ikke mindst for de unge mennesker jeg er så heldig at have lært at kende pågodt og ondt derovre!

Jeg er rigtig, rigtig træt af at skulle stoppe, men håber det bare er for en kort bemærkning. Sådan er vilkårene jo når man arbejder indenfor et område hvor pengekassen en gang imellem bli´r smækket i af de høje herrer og damer indenfor kommunerne...

Og skiltene; tjo, det kan da godt være der kommer et billede eller to hen ad vejen - men der burde nu ligge nogle få herinde allerede :-)

Eva sagde ...

Det bliver desværre dyre besparelser! Det ved vi, der arbejder med børn og unge. Hold op, hvor bliver der svigtet i det offentlige, og det kan være helt uopretteligt. Jeg siger det bare (hvis der skulle komme en enkelt fornuftig politiker forbi).
Jeg håber, du finder en anden plads at bruge dine evner.

Pernille sagde ...

Øv :(

Specielt fordi det lyser ud af siderne hvor glad du er for dit arbejde, de unge og alt det der følger med.

KDS sagde ...

HVAD!?????