søndag den 1. november 2009

Tam-tara-tam-ta-tammmmm!

Så oprandt d. 1., og dermed også dagen hvor der skulle skrives sedler…

003 

og foldes og foldes og…

006 

Asta og Agnes indvilligede i at agere lykkens gudinder for en dag, med sorte heksenegle efter gårsdagens Halloweenudskejelser. Og fordi der var to lykkens gudinder, er der sør´me også blevet to vindere. Hvordan skulle man ellers vælge?

Agnes trak først, og den heldige blev

007

Tillykke til dig! :-)

Næste levende billede blev

009

Igen, tillykke! :-)

Nu må de heldige gå i tænkeboks, og sende mig adresse og præmieønske på mail´en der står i min profil. Og så håber jeg I kan væbne jer med lidt tålmodighed, for nu skal jeg jo først i gang med at lave præmierne efter jeres egne ønsker…

Sikke´n dejlig søndag :-)

3 kommentarer:

Nina sagde ...

ÅHHHHHHHHH ;) ;) ;)!!!

SÅ vannvittig hyggelig. Oh My God ;). Jeg sender deg en mail. Made my day!

Mette sagde ...

Nejnejnejnej, hvor vildt! Du har reddet min regnvejrsgrå mandag :-)

Kirsten sagde ...

Tillykke begge to :-) Så snart jeg modtager noget fra jer går jeg i tænkeboks - og så håber jeg I kan lide resultaterne :-)