torsdag den 5. november 2009

Stille torsdag

Jeg befinder mig godt i mit eget selskab i dag. Jeg skal først på arbejde kl 15, og på den måde når man pludselig en masse i de stille formiddagstimer hvor huset er helt tyst og stille, bortset fra radioen der summer i baggrunden.

Jeg har renset ovnen og går lidt til og fra vasketøj (ja, jeg ved det godt – hvad fanden går der af mig??!), og nu står der rugbrødsdej og hæver i vindueskarmen. Gårsdagens opråb gjorde godt, og måske lykkes det.

Mens dejen hæver, sidder jeg stille og har gang i noget forsøgshækling til gaver der skal vandre ud i det ganske land. Vidundervovserne gør hvad de er bedst til imens…

002

Dét er da efterårshygge :-)

1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Hvor herligt et billede af vovserne... de lange ben, der bare ikke kan være i sækkestolen ;-)