onsdag den 30. september 2009

Så blev jeg så meget klogere

Jeg har aldrig tænkt over hvor skidelidt der er at tage sig til med kun én arm i brug. (Lektion nr. ét!) Needless to say har jeg aldrig haft brækket armen eller noget – og det er jeg ikke ked af, skulle jeg lige hilse og sige.

Jeg savner at kunne bruge begge arme på én gang, og jeg har s´gu kun været i udu i knap to uger. Langt det meste af den tid har jeg gjort det så småt alligevel, men dét var så ikke nogen succes. (Lektion nr. to!)

En god ting der er ved at maskineriet ikke kører som det burde, er at idéerne kommer tifold. (Lektion nr. tre!) Alle de ting jeg ikke kan, vil jeg helt vildt gerne. Jeg går rundt med idéer om patchwork, collager, malerier, strikketøj, veste og kjoler til ungerne, broderier, dekorationer til stuen osv. osv. osv. Og jeg kan ikke!

Nøiih, som det bli´r godt når jeg kan igen…

Ingen kommentarer: