torsdag den 20. september 2012

Wroom-wroom!

(…og en hel del *klonkklonkklonkklonkklonkkkkkkkk*) er lydene jeg har hørt de sidste tre timer.

Takket være to børn på to forskellige håndboldhold (og en mindre horde af veninder der skulle have lift både frem og tilbage i carpool-ordningen) har jeg og den gamle Mazda siden kl. 16.40 tilbagelagt strækningen

Sdr. Saltum – Jetsmark – Pandrup – Saltum – Sdr. Saltum – Ingstrup – Jetsmark – Sdr. Saltum – Saltum – Jetsmark – Pandrup – Ingstrup – Sdr. Saltum

Hvor meget det er i kilometer aner jeg ikke, men bilen er på intet tidspunkt nået at blive kold, og jeg er lige kommet hjem for en lille halv time siden. Nu er der vist heldigvis også et stykke tid til at det igen er mig der skal flyve lavt over Vendsyssel, i forsøget på at få logistikken i U10 og U12 håndbold til at hænge sammen…

I skrivende stund står aftensmaden og simrer bulderkoger, og lige om lidt lander jeg langsomtlangsomt. Og senere, i aften, når jeg har bedre tid, skal I få at se en vaskeægte lækkerbidsken jeg har frembragt i dag.

Mmmmmmh…

Ingen kommentarer: